Agnes erika nordin

Tänkte tillägna detta inlägg till min syster.

Min lilla syster heter Agnes, 16år och ibland kanske världens jobbigaste syster! Men det är väl som i alla familjer, det ska finnas med lite bråk och sånt där tråkigt och otrevligt. För egentligen vet jag inte hur jag skulle kunna leva utan henne!? Jag mena det är den människan på jorden som är mest lik mig på alla sett.. (utom mamma då, hehe) Det skulle vara tomt och ensamt utan henne.

Så fast än att vi bråkar en hel del så har vi väldigt roligt också, lite samma humor så där, speciellt när båda är trött, haha! Sen att hon är helt fantastiskt duktig när det gäller hästar och att hon är grym på att rida gör det inte sämre. Även fast det är svårt att intala sig själv att ens lilla syster är bättre på det så, har jag nu insett det. Men istället för att bli sur och grinig över det försöker jag ta till vara på det och vara en stolt stora syster som är glad för hennes skull!


hade inte kunna fått en bättre syster <3

/a

Kommentarer
Postat av: Josse

Gulligt skrivet Anna! :)

2011-08-19 @ 14:09:22
URL: http://josseuden.blogg.se/
Postat av: INGER FORSBERG

Hmm när ska du inse att du är precis lika duktig på att rida, det är det som är så bra när man tränar med kotten och att när ni är tre som rider honom, att ni rider alla tre på ett likvärdigt sätt!!! tokig du :)Och framför allt att man kan komplettera varandra den ena är kanske lite bättre på en sak medans den andra kan ta igenom en annan sak bättre.Sen är Agnes alldeles fantastisk duktig det säger jag inget om men det är du med!!!!

2011-08-23 @ 10:49:14
Postat av: Anette

Gulligt skrivit till din syster <3

2011-08-23 @ 21:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0