25/8

Hello!

Hemma nu efter en dag i skolan och träning på Helex. Jag kan helt klart säga att helex inte var så bra som jag trodde... Riktigt besviken faktiskt... Kändes som att dom bara placerat ut maskinerna mitt på golvet typ och nej jag gillade det inte... Var där med Stina iaf och tränade lite mer än 1 timme, min mage kommer vara död imorgon!

Såg att vi fått en kommentar om subway, och ja vi var dit och fråga och dom sa att dom skulle öppna till helgen!! :D Det ligger brevid skämmtsaker och barnvagnar :)

Nu ska jag kolla runt lite på olika ställen man kan bo på i stockholm. Jag och Sofia vill nämligen åka ner en helg nu fram över och se The ark!! Vore hur grymt som hellst!

Måste även meddela att jag och Stina har skakat hand på att inte äta en endaste godis på 1 månad! Ska göra mitt bästa för att lyckas, men det blir svårt....



/a

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mammas kakor borde också ingå i den dealen...... det är väl också godis???

2011-08-25 @ 20:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0