3/8

Hello!

Har jobbat från kvart över 7 till 5 över halv 4 idag. Gick bra, dagen gick bra som vanligt nu när jag lärt mig allt jag måste kunna. :) Efter jobbet åkte jag hem och vi åkte till stallet för att rida Kotten, dressyr för mamma. I skritten och traven gick det jättbra, han kändes riktigt fin! Sen skulle vi galoppera lite och han blev lite överladdad! Så det var några gånger han drog iväg och en gång ett luft språng, men roligt som jag tycker det är skratta jag bara. Medans mamma säger "Anna sluta skratta" i bilen påvägen hem sa hon "Du ser alldeles för glad ut för min smak...." Haha. men tillslut lugnade han ner sig liiite och han var iaf avslappnad några steg och då avslutade vi direkt.

Imorgon väntas jobb sen en uteritt på Ford till egoboy med Malin, skoj! :D


Kottis på bete hos Åsa!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0