4/8

Hejsan!

Trött jag är nu! Och lockan är endast 20 över 7.... bra ANNA! Jobbade idag, kändes lite sorgligt att göra allt för sista gången... det jag gjort 15dagar skulle jag nu göra 16de och sista gången... Men det gick ju bra iaf! :) Imorgon ska jag också jobba men ska få göra en annan grej då :)

När jag slutat for vi direkt till juniskärs café och åt middag, tacobiffar åt jag, mycket gott!! Sen åkte vi iväg till stallet och jag red Ford runt travbanan och i paddocken... spännande häst! Otroligt svår, inte min typ precis.. men det var roligt att få prova! :D

Imorgon efter jobbet åker jag, Amanda, Sofia och Stina till Amandas stuga och tillbringar helgen där.. Ska bli skönt att bara få vara och ta det lugnt! På måndag väntar jobb i stallet!


Stina, Sofia och Amanda på giffarna!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0