bästa produktionen!

en vecka till har gått av sommarlovet nu. eller av jobbet. lever i en dröm. vill inte vakna upp. jag vill bara kunna allt som har med film att göra och bara kunna. utan att hålla på att plugga. känns som att jag inte får komma tillbaka till detta förens när jag är klar. och när är jag klar. jo aldrig. de känns som jag har noll koll på mitt liv och ja.. vi får se hur de blir. vad vill man bli? bildproducent? A-fotograf? B-fotograf? C-fotograf? FAD? SAD? producent? ljustekniker? elektriker? alltså. de snurrar i min skalle!

men iaf. jag älskar mitt jobb! de är ju världens bästa produktion! åh. i love it!

idag va de även sista dagen för våran inspelningsassistentkollega. hmm.. känns ju sådär tycker jag :( emil borde vara kvar hela tiden! menmen :(

imorn smäller de!! tAKiDA! åker vid halv 12. ska bli så förbannat roligt. jag SKA stå längst fram! ååh :')

tänker på min finaste picis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0