#BITCHKRAM SLUTFEST

nu är de slut. domhär sju fantastiska veckorna är över. på måndag ska jag inte tillbaka och få vara med de underbara teamet.. utan tillbaka till pisskolan! jag vill inte! jag vill verkligen inte! jag vill alltid jobba. men ja.. usch!

men. jag har haft de så otroligt bra. jag har lärt känna så otroligt många fina människor. blivit så inspererad! trodde inte att jag skulle lära mig så mycket som jag har gjort! ser upp till så många! ingen av dom förstår känslan jag har. de är helt fantastiskt! man är så inne i sin egna lilla bubbla! jag hoppas de tar ett tag innan jag kommer ur den! jag vill bara minnas allt från domhär 35 dagarna!

men tackkkk åke för att jag fick detta jobb! och tack fantastiska bästa bonnie, lotta och mattias för ni ville ha med mig! jag är så lycklig och glad! kunde inte bli bättre slutfest! kommer aldrig glömma detta! :)) TACK!

ska lägga över alla bilderna som jag har knäppt när jag har tid och lägga upp på bloggenn! snart.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0