För kärlekens skull

Tjolahop! :D

Hem nu efter en helt okej dag! :) Mibas var helt okej satt och prata om fördommar och lite sånt. Kondition på idrotten, shit asså! Först skulle vi jogga ett varv i snacktempo, gick bra var inte så jätte jobbigt eftersom det gick ganska långsamt. :) Sprang med Evelina då, som var grymt duktig! :D När andra varvet börja skulle vi köra intervaller antingen springa 6 stolpar gå 3 osv. Eller springa 10 stolpar och gå 3.. Jag valde det sista, det var så sjukt jäkla jobbigt! Tappade Evelina och dom som var framför mig var några killar och dom insåg jag ganska snabbt att jag aldrig skulle kunna komma ikapp. Men eftersom att jag räcknade stolpar så gick det otroligt bra ändå! :) Hade inte så dålig kondition som jag trodde, fast den är verkligen inte så bra som jag vill heller! Bara att jobba på :)

Har nu packat det mesta till imorgon. Ska iväg med klassen till ett ställe utanför njurunda där vi ska vandra och tälta ungefär. Man måste bära med sig vatten och ALLT själv :/ Aja blir nog roligt när vi väl kommer ut! :)

Ska ta och göra middag nu innan jag drar iväg och skrittar Kotten, sen ska jag även få hoppa istället för Agnes ikväll :) Ska bli skoj!

Kommer aldrig ta mig upp ut sängen imorgon... redan skit ont i låren! 


jag och Kottisen förra året !

/a
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0