VERKAR BORTA I TANKAR

HEEEEEJ!

Idag har det varit en tung dag... eller den var bra men jobbigt när man är så trött....! Hoppade Stjärnkotten också, damp häst som har alla ben på olika ställen typ. Haha men han får bete sig som han gjorde idag med tanke på att han inte hoppa på 10månader...

Aja nu till det bästa, jag och Sofia har boka tågbiljetter och hotell till stockholm 16-18 september!! På fredagen ska vi se bästaste The Ark för allra sista gången, kommer bli GRYMT. Tror dock det kommer att komma en hel del tårar från min sida... Menmen. Det känns hur jäkla bra som hellst! Vi ska bo på hotellet där alla idoler bor, tänk om vi får rummet som typ Danny, Måns, Erik eller nån annan idol bott i! :D

Nej måste lägga mig i sängen nu innan jag somnar sittandes...

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0