godmorgon

Ligger i soffan och hoppas på att jag ska vakna till och bli pigg snart... Kvart i 10 ska jag åka och hämta Matilda :) Fick en fråga om vad det är för ras på hunden som är på headern, och det är en spansk vattenhund. Han heter Mojje och är ett och ett halvt år, jag undrar ibland hur vi kunna leva utan hund! Han är den som ALLTID kommer ner och hälsar när man kommer hem, ALLTID glad och åå vad jag älskar han min lilla gosvovve! På tal om honom så gjorde han en "uppkörning" igår i lydnad, vilket han hade klara galant. Egentligen ska man gå en kurs innan man gör det där, men han klarade det ändå. Så nu i september ska han och pappa gå en kurs i tävlingslydnad, skoj!! :D Nej nu måste jag äta lite frukost innan jag måste ut och gå med mojje. Ha en trevlig dag ! /a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0