Godmorgon!

Har nu tagit mig upp ur sängen, känns som att jag skulle kunna sova i flera dygn! Men icke. Igår kväll hade jag det super trevligt, när vi var och åt och skulle på toa innan vi gick gjorde jag lite lätt bort mig men det är en annan femma.... haha!

Var hemma strax efter 12, men kunde inte somna förän närmare 2 tiden... pga att jag hade åkt en karusell två gånger i går, vid namn star dance. Usch tänker aldrig mer åka den!! Så fort jag blönda igår började allt och snurra, det var hur hemskt som hellst.... Men vist den var jätte roligt, men föredrar fritt fall och sån som man inte blir illa mående av :) Den som fick mig att åka den var Thea i från stallet, en tjej som är 9år och 127cm lång, hon är k n ä p p !


bilden är tagen från google

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, tror jag åker in till stan med mamma, pappa, mormor och alla dom. :)

/a

Kommentarer
Postat av: Hanna - Tävling på bloggen !

Härlig blogg du har :)

Var gärna med i min utlottnig: http://brusella.blogg.se/2011/august/utlottning.html



Bloglovinbyte ? :)

2011-08-20 @ 10:24:37
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0