Godmorgon!

Shit, vad trött jag är!! Typ DÖD! Lever ett hårt liv... Fast roligt! Hade en grymt rolig kväll igår, skratt och tårar! Var hemma halv 4, gick och la mig typ direkt. Hör då att hunden är uppe och vandra så klev upp och släppt ut honom, och vad göra han(!?!?) Jo springer upp i skog helvete! Efter ett tag kom han tillbaka... Somnade iaf strax efter 4.

När klockan var 8:50 kom mamma in och frågade om jag skulle vara i stallet 9:00.. Fick knappt upp ögonen då! :O Ska ta och äta lite frukost så jag får lite energi, eftersom jag ska sitta och prata en massa och lyssna från 10-16... Efter det ska Kottisen få hoppa, wiiiiho!


mojjsson!

Hörs, hej!
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0