HEAVEN STAY

ojoj kom precis hem från jobbet. är sjukt trött. sista dagen imorn på denna vecka. sen så är de bara en vecka kvar på denna fantastiska sommar! jag förstår inte. de har gått så oerhört snabbt så jag hinner knappt tänka! men är så lycklig och glad så de är lugnt! :))
men. ska inte skriva om jobbet. haha jag gör de typ i varje inlägg jag skriver så ni förstår nog fortfarande min känsla! JAG ÄLSKAR MITT JOBB! de är allt ni behöver veta!! :D

imorn blir de gå och äta med anna! skönt! vi har så mycket att prata om så de ska bli mycket trevligt :) sen blir de nog en sväng till selånger! :)

nu ska jag skjutsa hem min fina mormor! :D

världens bästa robban!!
/s

Kommentarer
Postat av: Pownie

Hej!

Dagens blogg väljs ut varje dag, idag kanske det blir du som väljs om inte? Försök med lyckan imorgon!

Skriva bara "jag är med" vi vilket inlägg som hälst!

2011-08-18 @ 23:27:49
URL: http://powniebrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0