Hemma!

Så himla skönt att komma hem, var hemma vid 1 men tog en snabb dusch sen en tupplur i soffan! Det var otroligt välbehövligt! :) Men jag har haft det otroligt roligt iaf. Fast än att jag och Vickan försökte gå igenom nån myr så vi hade vatten och lera till knäna.... Sen i natt var det hur svinit kallt som hellst!!!! Hade underställs tröja och byxor, en tjocktröja, en flis, byxor, varma strumpor, slalomhandskarna, mössa och halsduk men frös ändå som en gris och näsan var en isbit!!! Usch kan inte ens beskriva hur kallt det var trotts att jag låg i en sovsäck som var helt stängd!

Sen har jag fått skit ont i benhinnorna.. träningsvärk från igår när vi gick tror jag.. Har även gått 6km med all packing idag, dock valde vi vägen denna gång så vi skulle komma fram idag! Sen kom pappa och hämta oss så vi slapp sitta och vänta på bussen 2 timmar! Otroligt snällt!! :D

Nej måste packa upp väskan nu, ikväll blir det hockey med Sofia, Vickan och Malin!
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0