Länge sedan!

Japp var ett tag sedan nu, men har jobbat i stallet från halv 7 till 2 mån-fred... Kom hem sovit en stund, gjort nåt annat somnat runt 9 på kvällen. Haha, det är sjukt jobbigt att ha hand om barn från 9-2... Menmen, det är ju roligt också!! :D

Imåndags var jag och Vickan på giffarna och fick gå VIP! Mer om det imorgon!

Imorgon börjar sista veckan av lovet... och jag är äntligen LEDIG! Och eftersom jag är ledig ska jag försöka ta och springa så mycket jag hinner så inte kroppen får värsta chocken när vi ska på ego första gången. ;) 

Ikväll väntas det bio med mina fina vänner Sofia och Stina!


Hästen som har alldeles för mycket energi!
/a 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0