OUTSIDE THE BOX

ligger just nu i kanske världens oskönaste kökssoffa.. tänkte slänga in ett inlägg sen krypa ner i sängen!
är väldigt trött! började min dag med att försova mig.. jiiippii!! anna stod och ringde på dörrklockan prick 9! perfekt! då sov jag. men. klar på en kvart! åkte till ljud och ljus. gav peter en tårta! hoppas de va väldigt uppskattat :))

åkte och jobbade klockan 11. var en otroligt rolig dag. även fast de regnade mesta tiden och jag och sara va mest ute och åkte. men när vi väl var med teamet så var dom väldigt positiv och glada! då blir man ju de själv! :D dom är fantastiska hela högen. får aldrig nog av dom! :))

kom hem vid kvart över 10. tog på mig min pannlampa och mina löpar skor och sprang 3.5 km. väldigt behövligt :D

/s

lite bilder sen idag på midlanda! :)

nicke och hagwall!! :)

finafina lea! :)

östis och hagwall! :)

vääärldens bästa och coolaste fotooograf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0