Skola

Heeej, förlåt för att jag inte hann blogga riktigt igår!

Hade en massa roligheter för mig. Gick hem i från 9:00 och kom hem 21:45 och då var jag så trött så somnade väldigt fort. Träning på ego, fira Peter, skolan, stan och fotboll.

Träningen gick bra, var sjukt jobbigt, kom fram till att det är mest kondition jag har tappat! För på maskinerna orkade jag ta typ samma vikter, skönt! Har ingen träningsvärk heller :O Trodde jag inte skulle kunna ta mig upp ur sängen i morse pga att jag körde så mycket ben och dom verkte väldigt mycket precis då!

Om jag ska skriva lite om fotbollen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Matchen gick upp och ner, men slutade 2-2 iaf...

Nej måste skynda mig att äta frukost nu, tjarå!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0