Tränat

HEJ!

Skyndade mig klart med den där uppgiften som vi hade i MIBAS idag, var klar 5minuter innan vi hade återsamling... Tror ni inte att med min tur Göran säger "Ni kan lämna in uppgifterna på måndag", wiho då har jag och Evelina suttit och stressa och svurit över frågorna för att hinna klart. Aja hinner ju läsa igenom om fixa lite med texten innan måndag iaf :)

Var som sagt på EGO med Michaela idag blev en lite lagom träning idag, tog inte direkt ut oss till max. Av olika anledningar.. Men vi har inte träffas på länge så vi hade väldigt mycket att prata om iaf! :D Åkte hem och åt middag klockan 7, när jag ska hoppa in i duschen säger pappa att jag ska klippa gräset... Det tar en timme och jag vill se på tvn klockan 8, sprang typ med gräsklipparen i fuktigt gräs... Men det tog endast 40minuter!!! Så nu har jag till och med hunna duscha. Det jag vill se börjar nu, kommer ut bilder när det är slut!

Peace & love!
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0