Trött

Hejsan!

Trött, tröttare, tröttast! Har inte sovit så bra dom två senate nätterna(!?) Så är lite tröttare än vanligt...

Idag har jag varit i skolan, började med historia som jag verkligen INTE gillar! Men har nog fått den bästa läraren, han gjorde det faktiskt väldigt intresant att lyssna på människans uppkomst. :) Har varit i stallet och ridit nu efter skolan, red till ljungan och "bada" med Stina och Missty. Kotten fick inte bada, fast han vill inte heller så han dog nog inte ;) Mycket pigg häst upp för västbo backen iaf, skojjjjjigt!! Kommer komma bilder på när Stina och Missty är ut i vattnet.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv innan jag somnar!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0