JAG VET DU MENAR ALLVAR

tröttast i stan! sov igen alla timmar som jag har tappat denna vecka! absolut en av de jobbigaste jobbveckorna hittills. antingen va de för att man fick vara statist och vara utklädd till mr. burns på en maskeradfest, eller så va de för att vi jobbade två nattpass. eller så va de för den blandande kompotten ;)
men jag kan ju dra i lite mer detaljer i vad som vi gjorde igår!

jag och anna åkte in och åt på o´learys. väldigt god mat! väldigt trevligt!! sen blev de selånger. cassandra kom också. åkte stardance med anna och thea första gången, sen anna thea agnes och freja andra gången! så förbannat roligt! :)
efter nån timme där så vart de lååångtråkigt. så vi åkte in till stan. satt oss på marmaris med robert gustav och ludde också! väldigt trevligt :))

nu ska jag åka och ge nero lite kärlek:) kvällen ska jag nog tillbringa med josse emma och bea! va ett tag sedan nu! ska bli trevligt :)

en helt vanlig dag på jobbet! bästaste nicke, hagwall och lea! :))

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0