Cause you know love, it's too hard to break

GLÖMDE!

måste ju skriva om nått fanastiskt som hände nyss. eller ja.
pia skrev till mig på facebook och fråga om jag ville börja skritta igång rollen!!!
han har stått i tre månader cirkus nu då han fick en senskada! men nu ska han igång lite lätt. skrittas lite! äntligen må jag säga!! trodde han skulle behöva stå i cirkus tre månader till! men icke:)

i förrgår borstade jag honom, lindade alla fyra benen, rykte man och la på ett tjockare och mysigare täcke! han blev glad och fin!
tänk va länge vi har hållt ihop. 2006 började jag rida honom.
jag insåg hur mycket han egentligen betyder för mig då han har gnäggat på mig när jag ropade efter honom i hagen. min finaste rollen! kommer ju aldrig att finnas någon häst som kommer betyda så mycket som han!

världens bästa häst!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0