du är det finaste jag vet

idag, är de precis ett år sedan min absoluta favorit somnade in. älskar och saknar han enormt! världens bästa farfar 

idag har jag haft en fantastiskt bra dag må jag säga!
började med att ha en grymt mysig och bra uteritt tillsammans med amanda, alcama och apollo. vi red västbo, red även och hälsade på amandas farmor och farfar :')

stressade till stan efter med amanda anna och stina. fikade på stenstan. väldigt behövligt och bra! finaste vänner!! 

handlade mina första en enda julklappar också. hehe de blev nog kalas bra! :) 

nu ska jag fixa lite sedan åka till amanda och ha uppersittakväll!!

GOD JUL alla fina!
/s

imornbitti blir de en julritt på finaste milana! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0