hela världens hunger samlad i mig

Sitter på skolan nu.. Slutade kvart över 11, eftersom dom andra har bad. Har suttit och skrivit en reflektions uppgift och håller på med rapporten från Östersund. Suttit här och skrivit sen 11 så börja bli lite trött i hjärnan nu. Men på nått sett så har jag fått mycket gjort, med tanke på hur trött jag är och att rapporten inte ska in förän efter jullovet. Bra med arbetsro när hela klassen är borta, haha :)

Sofia kommer nog snart och gör mig sällskap tills att Amanda sluta. Nej ska fortsätta svara på frågeställningarna.

Peace and love!
/a

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en valfri mobilprodukt i min blogg om du känner för det :)

2011-12-12 @ 14:11:59
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Skönt att ha den gjord i tid så kan du slappa sen :)

2011-12-12 @ 15:26:29
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0