i got a reason to cry

GOD JUL ALLA FINA!
hoppas ni har haft en grym dag!

jag började min dag med att vakna upp hos min finaste amanda! 
vi gick på julklappsjakt som varje år! väldigt roligt. fick tofflor av bästaste erika och patrik! blev väldigt glad dom va mycket mysiga och fina!! :) 
fick även en typ stickad tröja från monki av amanda! väldigt väldigt fin! tack bästa du!!! 

åkte vidare till stallet och red milana och alcama till tallstugan. caroline och chester va också med! de gick grymt snabbt och de va så otroligt roligt. hästarna njöt varje steg dom gick! 

vid 4 kom alla till oss. vi har nu ätit och öppnat julklapparna! nu blir de efterrätt sedan åka vidare till syster:)
fick dock ingen systemkamera de jag hade önskat mig absolut mest men:(

/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0