i wish nothing but the best for you

kom precis hem. har varit ute och åkt lite med stina och dennis. roligt att träffa dom så de va bara trevligt! 

idag har jag hunnit med enheldel fast de känns som om jag inte har gjort någonting alls!

jag åkte till stallet och skrittade finaste rollisen i ridhuset! han va pigg och glad. tror han tycker de är otroligt skönt att få komma ut och skritta än att bara gå i en hage! tror även att han har mått väldigt bra och verkligen behövde denhära vilan! han kommer bli så braaaa när han är helt igång:') finaste hästen min!! 

stressade hem. åkte till birsta med mamma. hittade lite nya kläder också och nya skor!! mmmmh! älskart! 

nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen och kolla på skilda världar!! lååång dag framför mig imorn! NYÅR! peppa
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0