ingenting jag säger spelar längre någon roll

har precis bakat klart nu!
bakade kärleksmums som jag ska bjuda klassen på imorn!! eftersom de är liksom världens bästa klass:')

idag har de varit en väldigt bra dag.
blev upplockad av amanda vid 9. åkte till färsta och kolla när joel axel och jason red på specialidrotten! väldigt roligt må jag säga! dom va mycket duktiga :)

sedan gick jag i skolan ett tag. hade lite PA sen slutade jag.
åkte hem med amanda, och åkte nästan direkt till stallet.
red ut fårrden med amanda, embla och lina! äntligen fick man springa upp till tallstugan! de va fanastiskt roligt må jag säga! fåården va väldigt snäll och var otroligt glad!! :) 

nu ska jag packa ner kärleksmumsen i byttor sen sova!! 
godnatt! 
/s

saknar denna fantastiska varelse enormt mycket må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0