It takes a fool to remain sane

Nu är det kvällen och jag är trött. Nu är jag sjukt mätt också, efter två hårdbröd mackor med julskinka på, smarigt! Har inte gjort så mycket nu på kvällen, bara varit iväg en sväng till stallet. Pratade med Vickan lite och även Matilda, haha de var kul! :D

Matilda är en liten gullig flicka som är 14år och hon har sin lilla busponny i samma stall som Kotten står i. Våra uteritter är så jäkla roliga och underbara, jag tror nästan det är de jag har saknat mest nu när jag inte kunna ridit.... Men det brukar ju oftast vara skritt turer så det dröjer nog inte långtid nu innan vi kan ta en skritt tur runt hemmanet! :D

Agnes sitter och pluggar vid datorn där bilderna finns så ni får dom imorgon :)



Hörs imorgon!
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0