kan du möta mig på bänken där vi dela den första folkölen?

nu har jag precis kommit hem från stallet. är fantastiskt glad må jag säga! jag rider ju världens pärla! finaste milana!

förra veckan låste sig hela hästen så jag kom knappt över en bom på slutet. de va hemskt jobbigt. självförtroende gick ner på noll!
men idag hoppa vi bana. hinner mellan kanske 60-110. rullade på och hon va väldigt fin. hoppglad! så himla roligt! så nu känns de så otroligt mycket bättre. och att avsluta såhär känns grymt!!

gav även rollen väldigt mycket kärlek. pysslade om honom, lindade ben, fick ett varmt och tjockare täcke, och även rykte manen. han va väldigt nöjd min finaste häst :')

nu ska jag sova! lång dag framför mig imorn!

godnatt:)
/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0