ridbyxor

Något jag saknar väldigt mycket nu är ridningen! Har bestämt mig att jag någon dag inom dom närmaste dagarna ska prova sitta på Kotten, för att pröva och se hur alla vinklar känns. :)

När jag och mamma var på stan en dag så sprang vi även in på Kings och jag bestämde mig då för att köpa ett par JW ridbyxor. En julklapp till mig själv typ! :D Blev ett par svarta med röda kanter.


Dom längst till höger! :)

Om jag skulle köpt någon annan färg är jag rädd att jag skulle ledsna på dom... Är ännu mer taggad till att träna upp knätt så jag kan rida snart igen! :D

/a


Kommentarer
Postat av: NellieB

ÖNSKAR DIG GOTT NYTT ÅR <3

KRAM :D

2011-12-31 @ 15:05:52
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0