Tonight tonight

Hejsan, förlåt för att jag inte blogga något! Men vi har haft strömavbrott i 64timmar typ... Det är ganska länge kan jag tala om, huset hann gå ner till runt 10grader.... inte skönt! 

Fick tillbaka strömmen i onsdags kväll, men vi var då på bite line och åt middag och kollade på Timrå. Sedan stannade vi kvar i stan och sov på hotell, eftersom att huset fortfarande inte var varmt och vi orkade inte frysa mer! 

Men har inte haft tid att blogga förän nu, då vi har fått gäster! Mormor och Lars sover här och mammas bror med familj sover hos våra kusiner i skottsund :) 

Sitter och måla naglarna nu, tills imorgon :)

Imorgon på dagen blir det curling (och nej jag kan inte spela... bajs knä) sen på kvällen ska jag vara med Cassandra och några fler! :D 


haha fint kotten!

ps, kan köra bil nu!!!!!! :D

/a 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0