you give me wings so I can fly

nu var det ett tag sedan jag bloggade. kände att jag nu är varm i kläderna och kan börja lite igen:) 

idag har de varit en bra dag må jag säga! jag har haft ljud hela dagen. åkte upp till skvadern och åt lunch där, samtidigt passade jag på att göra en intervju med amanda som vi skulle ha till ett radioprogram senare på dagen! 

när jag slutade så gick jag till stan och träffade amanda. åkte hem och nu sitter jag här! :)

det absolut bästa med måndagar måste ju vara när vi är med barnen på stallet! dom gör alltid en så glad och pepp på att vara där! blir så glad av dom :')

nu ska jag byta om sedan åka! 
hörshej! 

/s
du är guld. världens bästa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0