13/7

Hellllllo! :)

Har haft en bra dag idag jag. Jobba till halv 4 typ, åkte hem och åt korv. Snabbt till stallet och sedan vidare ut till Åsa och Ebba med Kotten som ska gå på bete där medans vi är hos mormor. Jag och Stina red en sväng där också, vara med om 2st nära döden upplevelser.... Inte kul! Först blev Kotten rädd för några soptunnor när vi kom galopperandes och rätt som det va så var vi nere i diket och galoppera två galopp språng innan jag fick upp han. I diket såg det ut och bara vara gräs men i själva verket var det minste en halv meter lera! Mamma mia vad rädd jag var, trodde det skulle sluta illa... Nästa grej var att vi kom skrittandes på en grus väg inte alls bredd också kom det en timmerbil!!! Mitt hjärta slog 1000 slag/minut när jag insåg att det inte fanns någonstans vi skulle kunna gå till... Men snälla hästar som vi har rörde dom knappt på öronen!!! :D

Kommer lite bilder:


Stina och Missty! 

 
Kotten!


Dom var så himla gulliga och hade skylltat två olika ridvägar så vi fick välja vilken väg vi ville gå samtidigt som vi hittade runt!


Haha, Stina och Missty. Det var på denna väg timmerbilen kom......


I skogen!


Alla tre i hagen :)


Fiiiiiin häst :')

Nej ska kolla lite fotboll nu innan jag somnar. Kommer nog inte hinna blogga imorgon....
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0