bilen

Tja!

Jag kan vist blogg nu! :D Hade glömt bort att pappa köpt en ny liten dator och internetgrej!!!! :) Jobbet idag gick långsamt... Ibland kändes det som man bara vänta vänta och vänta på att tiden skulle gå... På lunchen var jag upp till massagestolen som dom hade förnyat! Den var hur skön som helst, satt där 30minuter (a). Masserade fötterna, handlederna och typ allt, strechade ryggen också. Precis vad jag behöver :)

Slutade 3, 20 i 4 satt vi i bilen och var påväg. Nu ser jag fram emot att få i mig lite mat. Inte vilken mat som helst heller, D O N K E N ! Sjukt hungrig...

Sitter iaf i bilen nu och lyssnar på lite The ark :') GPSen säger att vi är i Malmköping kvart i 9, men vi ska ju stanna och äta så det blir nog lite senare. Jag och Agnes har haft lite tråkigt/roligt och knäppt massa bilder.










Haha den där får avsluta!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0