SNURRA FLASKAN

efter 6 dagar sen sista inlägget som anna skrev så kände jag att jag måste skriva!
men. jag jobbar och står i. helt otroligt underbart team! dom är så bra, så roliga och man kan nog aldrig ha tråkigt! de är för bra! jag är glad! :D


senaste veckan har jag ridit nero väldigt mycket. han släpper mer och mer i sidorna och de är så otroligt roligt och känna skillnaden på honom! :))
fick även rida fina kotten! tackkk bästa erika & anna för de! otroligt rolig och speciell häst. han är såååååå rolig ju! :) anna har ju tur hon. har vill också ha mig en häst..

hela helgen spenderade jag med stiniis! efterlängtat! kunde inte fått en bättre helg med henne! precis va jag behövde! :) tack vännen <3

har inte träffat anna sen när de va gatufesten! skandal! saknar amanda så de gör ont också! åhh.. dette är inte okej! :(

MEN. YRAN TILL HELGEN! jag DÖR!! så bli sååååå bra! :D åååghhH :'))

bästa pica <3

Kommentarer
Postat av: Emblem

Väldigt fina bilder! :)

2011-08-15 @ 18:02:52
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0