15/6

Hello!

Sämsta morgonen på väldigt länge och ändå har jag bara varit vaken i 30minuter.. Började med att mamma kommer in springandes i mitt rum och säger att det är något fel på hennes bil så hon måste ta pappas (som jag skulle ha tagit till kvissle). Och Agnes är hos Freja med MIN moppe... Så då blev det så att jag måste åka buss hem ifrån för att jag ska hinna med den första så går den 7:25 jag måste gå 7:15 och var tvungen att duscha innan. Men nu har jag bestämt mig att jag tänker komma 10minuter sent istället, för jag pallar inte stressa!

Kul att det regnar ute idag också... Det blir så sjukt mycket jobbigare att kliva upp när det regnar.. Hoppas på sol imorgon! Ska hämta ut mitt körkort idag!! :DDDD wiiiiiiiiiiiiiiiiiii


Satt upp poolen i söndags, men det har ju bara regnat sen dess så det har inte blivit nå bad, ÄN! Just nu är det 16 grader, känns inte så lockande. ;)

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0