16/6

Hejsan!

Sitter på skolan idag igen, förhoppningsvis sista dagen sen har jag också lov som alla andra! :D Fick ta bussen enda hem ifrån idag pga att vi bara har en bil och en moppe eftersom att både agnes moppe och mammas bil är sönder. När jag kom in till stan träffade jag Ida också gick vi på ica och köpte sallad, man fick plocka själv. Den ser grymt god ut! :DD Sen tog vi 4an upp till skolan, tror ni inte att vi ännu en gång glömmer bort att plinga så vi åker en hållplats längre.. Tror vi ät för trött för att gå i skolan nu asså...

När vi om till skolan skulle vi öppna lokan vi köpt och dela på så pyser den ut och jag blir dyngsur, kulT!

Ska ta och fortsätta jobba nu!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0