3/6

Helllllo!

Var ett tag sedan jag bloggade nu.. men har haft så sjukt mycket att göra. Vilket jag fortfarande har också, men men ;) Har inte haft tid att träna något nu heller.. Jag skulle ha tid typ nu att gå ut och springa, men är för trött för det. Ska springa imorgon eller på söndag och även måndag iaf!

Imorgon och på söndag väntar tävlingar hellllla dagarna! Eller det är inte så många starter så det blit inte så långa dagar, men ska rida Kotten efter tävlingarna så det blir ändå långa dagar i stallet ;) Imorgon väntas 25 grader och jag ska sitta inne hela dagen, kulT!

Rasti! Det är hopptävlingar i helgen.



Mojje på tävlingen vi hade förra året! :')


Ha det bra och skönt i värmen imorgon!
/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0