6/6

Godmorgon!

Idag är det Sveriges nationaldag, vilket betyder röddag och ledighet! Men jag har fullt upp ändå, nu snart åker jag till stallet och fixar åt Kotten medans mamma rider ut. Något har hänt, hon har inte ridit sen i november typ! :) Efter det blir det hem snabbt och duscha innan jag och mamma åker ut till hööks för att prov en ny hoppsadel, mamma har precis insett att det är nödvändigt, gilla!

Sen 10 över 3, ska jag och Stina stå längst fram vid stora scenen på torget och kolla när Amanda tar emot sitt stependium! :D Wiiiiiiiiiho!


Stina och Missty i lördags! :)

/a

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad cool bild! =D

2011-06-06 @ 09:10:53
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0