BITCHKRAM

kom precis hem från stan typ. eller för en timme sen. har varit och kolla när typ hela skvadern spelade fotbollstunering. trevligt! :)

har nyss varit ute och sprungit cirkus 3km. skönt! de behövdes! snart blir de stallet och ha en halvtimmesgrupp och starta en timmesgrupp! :) ska bli roligt!!

de är klart att jag har fått jobb i sommar iaf. från 11 juni till den 28 augusti.
ska nämligen vara med på inspelningen av en ny biofilm som heter bitchkram, den har storpremiär på duken i mars! det är samma team som har gjort oskars-nominerade filmen i rymden finns inga känslor!! helt galet roligt :D jag är så sjukt glad!! kan ju bli den bästa sommaren på väääädliiigt länge!! :')))

nä. nu ska jag äta. sen blir de stallet! :)

jag saknar min - mackans & annas - kottens uteritter tillsammans! de va så fruktansvärt roligt!! sommaren 2010!! :'))<3
/s

Kommentarer
Postat av: Sara

Mackan saknar dig också! Och jag också för den delen :)

2011-06-01 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0