DANZZANT

klev upp klockan kvart i 6. åkte till stallet. sen åkte jag med helen och hämtade lena. hade oss en trevlig tripp hela vägen till gävle! :)

väl i gävle så stannade vi på donken och åt. hehe klockan va inte ens 10 men de va otroligt gott!

tog cirkus 10 min från gävle till högbo. där mötte vi hästägaren till nya stjärnan, DANZZANT! :)) helen hade gjort ett vääääldigt bra val av häst! vart ju kär påengång när han gick ut transporten! :D så fiiiiN!
fixade och grejade innan vi lastade honom. åkte väl runt 12.

han trampade inte om en gång i transporten! väldigt bra! :)
kom väl hem vid 3. fixade med honom sen fick han gå ut i hagen! lugn hela tiden! så otroligt snäll va han!

fixade dressyrstaketet och de sista med startlistorna och de!

imorn ska jag stina stina och anna äta middag här typ. bara chilla! orkar typ inget annat. har ju dressyrtävlingar hela helgen. på ponny startar den sista startande klockan kvart i 8 på kvällen! hheee... de blir två lååånga dagar! på häst startar den sista klockan 6!

NU ska jag sova! trött som jag vet inte vad!

puss sofia

finaste danzzant! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0