INGENTING VARAT FÖREVIGT

sitter just nu hos oskar. har de trevligt med massa fina vänner! :) ska snart skjutsa hem kim, sedan åka hem och sova. ska upp och springa sen åka på tävling med therese och humlan. efter de åker jag och amanda till kramfors på deras stadsfestival typ. ska bli spännande. ska sova i bilen. hehe

idag har jag ridit nero. finfin häst. han va rolig och duktig. kämpade på bra :) bilder kanske kommer!
sen åkte jag till stallet. som anna skrev så red vi tillsammans och amanda. till hemmanet.
sen skulle jag hoppa milana. men hon hade tappat en sko. så fick rida rollen. gick inte alls bra. menmen!

skriver kanske imorn om jag hinner. men antagligen inte. hinner nog inte ;)

puss sofia

fina och bästa milana!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0