Meddelande!

Japp nu sitter jag iaf på skolan! Är glad att jag överlevde bussresan trots min dåliga start på dagen. Träffade iaf Philip och hans kompis på bussen så satt och prata med dom om deras jobb. Dom jobbar med att fixa till eagels, coooooola killar! :)

Känns bra att jag redan är klar med engelskan och läraren är på möte till kvart i.. Så det är bara att roa sig med något toligt fram till dess! Sitter och lyssnar på The Ark, och dom ska till peace and love, wiiiihooo!!! :DD Jag längtar sjukt mycket!

 






(google bilder!)

Här har vi dom tre som jag längtar att se mest, kommer bliiiiiii grymt!

Nej ska ta och hitta på något annat nu, peace!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0