OLD

har hört att de går bra för oss att blogga nu ;) haha eller? spännande. jag tar mig inte tid. så då blir de inget av. men nu har jag tid! så då blir de ett inlägg :D
sommarlov nu iaf! kan väl berätta lite kort va som händer för mig under detta lov!

de blir bra precis en månads sommarlov för mig. den 11 juli börjar inspelningen! är otroligt nervös redan. men de ska bli så otroligt roligt så jag kan knappt vänta!! :D
tills dess blir de slappa till den 28 juni, då bär de av till borlänge med fina vänner!! är så otroligt sjukt pepp så de finns ju inte!! :D

veckan efter är de gatufesten. ska också bli så otroligt roligt!! hua! blir både veronica maggio och håkan hellström två gånger :'))
sen jobbar jag mellan 11 juli och 28 augusti. in på skolveckan! kulT! man började med att ta ledigt.. menmen!

nä. nu ska jag åka och fira min älskade mormor som fyllde år igår! :)
puss sofia!

grattis också till bästaste emma som tog studenten i fredags!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0