RAMLAR

idag har jag filmat på nationaldagen! intensivt. mycket jobb! men de är ju roligt iaf! :)
amanda fick sitt stipentium idag. riktigt roligt. jag blir så glad i hjärtegropen! bästa amanda är så värd detta! <3
åkte till amanda sen och fikade! hela släkten på plats! underbara människor! :D

idag också måste jag säga! så va ljud och ljus och jobbade på torget! stod inne i ljudbåset eller va man ska säga med håkan & mats! också kom tomas och kristoffer i takida!!! åååh!! :'))) glad och lycklig tjej!! :D

nu blir de till att åka och sola igen. sen ska jag inte sola på ett tag. de är ju inte riktigt bra för huden har jag hört.. haha menmen! de är skönt! och varmt ;)

här kommer lite bilder sen jag hoppetävlade finaste milana igår! :D


världens bästa milana! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0