Siiiiiiiiiiiiiiiimon!

Simon vann big brother för er som missade det! Han var en värdig vinnare enligt mig iaf (och Sofia tror jag ;)). Aja gick ju bra för Sofia på tävlingen idag iaf, gick bra för mig med (a) att sitta vid datorn iaf. :)

Nu på kvälls kvisten har jag varit med Sofia och Amanda, först gick jag och Sofia nästan 5km skulle jag gissa innan vi åkte och sola. Varmt och skönt, får lite lätt panik över värmen dock, menmen. Sen åkte vi på statoil och köpte glass innan finalen, åkte hem till mig och kolla på den. Nu har dom åkt hem och jag ska snart sova! :)

Btw så fick jag några riktigt bra bilder idag på Sofia med Stinas kamera, det kommer upp bilder inom en snar framtid!


Sofia, Stina, Amanda och jag på gatufesten förra året :)

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0