TÄVLING!

tycker anna gjorde ett ganska tråkigt och kort inlägg ;)
haha men jag kan skriva om vad som vi gjorde igår kväll.

var först hos mig. jag stina stina och anna! vi åt, och typ spelade kubb. de va rätt så chill!
sen så åkte anna till skatan och hämtade deras päron. vi åkte ut och åkte lite. till skatan och hälsade på. sen vidare till stan. var hos typ sellbom med philip pontus och niklas också. trevligttrevligt! :)
åkte vidare till philip och va hos han till typ klockan 3! 

somnade som en stock när jag kom hem.
upp klockan halv 7.
är just nu somsagt i stallet. sitter i sekris med bästaste stina! nu ska jag också äta för jag är hungriiiig!!

/s

peppa håkan om exakt en vecka!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0