trött

Är så sjukt trött fast än jag inte ens varit i skolan idag :O Vet inte vad det är för fel... Men idag var jag först med Amanda på hand rehab vi skulle vara där 10 kom kvart över 10, bra. Vi var så sjukt stressande, typ sprang igenom sjukhuset. Halv 11 kommer hon som Amanda går till och Amanda ber så hemskt mycket om ursäkt sen säger kvinnan "men du ska ju inte vara här förän klockan 11", hahaha jag och Amanda dog ju lite lätt där en stund. Aja det var ju en himla tur iaf :) Efter sjukhuset åkte vi ut till birsta och shoppa, eller Amanda handla och jag kolla på. Vid 1 åkte vi till färsta och kolla när Therese tävlade Humlis, gick väldigt bra dom kom 2a! :)

Sen åkte vi med en raket fart hem och byte om innan vi åkte till stallet och red en sväng. Nu sitter jag här och gör ingenting.. Agnes och Freja kommer snart hem så ska vi åka på ica och handla lite mat!

Ha en trevlig kväll allihopa!
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0