DANIEL ADAMS-RAY! <3

ALLTSÅ VARFÖR ÄR JAG SÅ LAT??
orkar ju inte ta mig tid att gå ut och springa! jag får ju damp! hoppas jag orkar imorn iaf! måste ut imorn! måste!

men ska väl berätta va jag gjorde igår kväll ;) hehe

vid halv 7 kom amanda och hämta mig. vi åkte mot kramfors! men första stoppet blev redan i bredsand! haha handlade lite smågrejer. sen så åkte vi vidare. väl i kramfors så skulle vi hitta en parkering. mötte mats som jobbar på ljud och ljus så vi skjutsade typ hans polare till någon förfest. sen åkte vi och parkerade. pratade lite och bytte om. gick ner till de enorma centrumet. haha. mötte stina och stina. gick och tröck en pizza. riktigt gott faktiskt! 

efter ett tag så rann klockan iväg och bästaste daniel adams-ray spelade klockan 12! stod längst fram i mitten! alltså de vaaaa ju så underbart bra så jag höll ju på att svimma där ett tag. de va magiskt och fantastiskt! har väntat att få tillbaka dendära festivalkänslan. de fick jag verkligen! helt otroligt bra! :D åååhh!!

gick tillbaka till bilen vid kvart över 2. bäddade i framsätet. hehe myysigt. massa kuddar filtar och täcken. låg och pratade. sen kom jesper och hans kusin också. trevligt!! :)) dom stannade väl och pratade i cirkus 45 min!
somnade som en stock vid 4!

vaknade kvart över 8. sen åkte vi hem! stressad! amanda skulle vara på jobbet halv 11! men de gick ju bra de också!

hade en otroligt trevlig och rolig kväll men fina vänner!! :))) tack för den!!

opppss.. blev ett långt inlägg. bra gjort för den som orkade läsa :D hehe

puss sofia!!

anna-wille och jag-zeymore! fina hästar! saknaden är ju enorm! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0