but I couldn't stay away

åh nu har min fina vän bloggat så mycket :) skönt att se! 

Jag har inte alls gjort så mycket idag. Varit i skolan! Åkte till birsta med axel och josse en snabbis efter skolan. Sen åkte jag hem, åkte tillbaka till stan, och tränade på ego. lite kontition och sen styrka, rygg och ben! skönt! 
Så.. så otroligt roligt har jag haft de idag! nu sitter jag och färgar håret lite. börjar bli gråhårig typ. så måste färga till de :)) 

Imorn blir de typ slappdag då vi i måndags filmade istället för imorn! Så bi får se va som händer imorn helt enkelt. ska iaf inte åka och hoppa dusen i björkbacke :( Men får se när jag ska hoppade den underbara varelsen igen :) är nöjd bara om jag får komma ut och galoppera lite på honom! fina fina häst :') 

NU ska jag skölja ur hårfärgen faktiskt!

saknar min bästaste amanda!!! räknar ner och de är bara 16 dar kvar tills hon kommer hem!! åh. känns som en evighet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0