Detta fält måste fyllas i

Hello!

Min dag har spenderats inne, som vanligt.. Skulle med mamma till stallet ikväll men ångrade mig när Cassandra frågade om jag ville med på basket. :) Ska bli skönt och få komma ut lite igen! :D

Och idag är det kapten röd på stads, jag och Vickan som skulle gå... Jäkla skit att detta hände asså! Nåt positivt är väl att man slipper juldansen på skolan, haha! det är väl dock de enda jag kan komma på... Det som är värst är att jag inte kunde tävla, rida på typ 3 månader, köra bil, spela curling på nyår, åka slalom i fjällen, jag det var nog de! Och det dåliga väger helt klart över, tyvärr!

Nu smsa cassandra, måste dra bye!

/a 

Kommentarer
Postat av: Agnes

härmapaaa :D

2011-11-27 @ 12:49:00
URL: http://agnesochfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0