du får leva med det resten av ditt liv

Godmorgon!

Blev ingen bloggning igår för min del.. pga att jag var ut och leta hunden från klockan 1 till 6...! Gick sjukt mycket, körde moppen runt på en massa stigar och bilen på alla gator här.. Men vid halv 6 gick Cassandra med mig och med deras hund också ringer Cassandras kompis och säger att en kompis till henne har skrivit på facebook att hon hittat en hund!

Tro det eller ej men det var Mojje :') Dom hade hitta han i kvissle vid dagiset som är precis brevid farmor och farfar... Han ville vill till dom och äta lite leverpastej..


skit vovven!

Nu ska jag slappa i soffan innan jag åker till stallet och rider ut med Vickan och hennes foder häst, hoppas han och kotten är typ likadana, hihi! :D

Ha en fin dag!
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0